El. parduotuvės pirkimo/pardavimo taisyklės

ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS WWW.STERNTALER.LT

PIRKIMO - PARDAVIMO TAISYKLĖS

Šios pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes  www.sterntaler.lt  (toliau – El. Parduotuvė) elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas) ir UAB „Lippa Co“, (toliau – Pardavėjas) juridinio asmens kodas 302346705, registruotos buveinės adresas Radvilėnų pl. 64, LT-50272 Kaunas, tel. +370 62681770, el. paštas info@sterntaler.lt, PVM mokėtojo kodas LT100004762012, duomenys apie bendrovę kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos Juridinių asmenų registre,  tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes El. parduotuvėje (toliau – Prekės).

 

  1. BENDROSIOS NUOSTATOS
    • Šios Taisyklės yra teisiškai privalomas dokumentas. Pirkėjui nusprendus įsigyti prekes iš Parduotuvės ir įvykdžius Taisyklėse numatytus reikalavimus, Taisyklės tampa pirkimo-pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.
    • Pirkėjas prekes Parduotuvėje gali įsigyti tik susipažinęs su Taisyklėmis ir įsipareigojęs jų laikytis bei jas vykdyti. Pirkėjui siūloma su Taisyklėmis susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu. Jei Pirkėjas atlieka užsakymus Parduotuvėje, laikoma, kad jis perskaitė Taisykles, jas suprato ir su jomis sutiko.
    • Prieš renkantis Prekes, atliekant užsakymą ar kitaip naudojantis El. Parduotuve, Pirkėjas privalo susipažinti su El. Parduotuvės Privatumo politika ir Slapukų politika. Jei Pirkėjas atlieka užsakymus, užpildo Parduotuvėje esančias formas ar kitaip naudojasi El. Parduotuve, laikoma, kad jis susipažino su Privatumo politika ir Slapukų politika bei su jomis sutinka.
    • Pirkėjais gali būti visi veiksnūs asmenys, dalinai veiksnūs asmenys, galintys savo vardu (per atstovą) sudaryti Sutartį. Lankytojas, susipažinęs ir patvirtinęs Taisykles, patvirtina savo veiksnumą (tinkamą atstovavimą) sudaryti Sutartį.
    • Sutartys sudaromos ir vykdomos tik LR teritorijoje. El. Parduotuvė veikia visą parą, nuo 00.00 val. iki 24.00 val. Konsultacijos El. Parduotuvėje nurodytais telefono numeriais teikiamos pirmadieniais – penktadieniais nuo 9 iki 17 val., išskyrus šventines dienas.
    • Pardavėjas turi teisę keisti Taisykles. Taisyklių pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo El. Parduotuvėje. Jei Pirkėjas po Taisyklių pakeitimų paskelbimo naudojasi El. Parduotuve, laikoma, kad jis sutinka su Taisyklių pakeitimais.
  1. PIRKIMO - PARDAVIMO SUTARTIS
  • Įsigyti prekes Pirkėjas gali:
    • Užsiregistruodamas El. Parduotuvėje – įvesdamas registracijoje prašomus duomenis;
    • Nesiregistruodamas El. Parduotuvėje – kaip neregistruotas Pirkėjas.
  • Pirkimo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas pagal Pardavėjo nurodymus Parduotuvėje pasirenka norimą prekę bei suformuoja prekių krepšelį, nurodo prekių atsiėmimo būdą, kitus būtinus duomenis, susipažįsta Pardavėjo pateiktomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“ / „Apmokėti“, atlieka išankstinį apmokėjimą, ir Pardavėjas praneša apie Pirkėjo užsakymo patvirtinimą.
  • Pirkimo-pardavimo sutartis laikoma įvykdyta, kai Prekės perduodamos Pirkėjui Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

  1. PREKIŲ KAINOS IR ATSISKAITYMO TVARKA
  • Prekių pagrindinės savybės ir kainos El. Parduotuvėje pateikiamos Prekių aprašymuose.
  • Prekių kainos yra nurodomos eurais su įskaičiuotu pridėtinės vertės mokesčiu. Prekių kainų ir El. Parduotuvėje vykdomų akcijų galiojimo laikotarpis yra tikralaikis, t.y. kainos ir akcijų sąlygos galioja jų pateikimo metu, jei nėra nurodytas konkretus galiojimo terminas. Konkreti prekių kaina ir už prekes mokėtina suma Pirkėjui yra parodoma atliekant užsakymą. Jei Pirkėjas nesutinka su kaina, jis negali tęsti prekių užsakymo.
  • Pirkėjas nepatiria jokių papildomų išlaidų dėl Sutarties sudarymo nuotoliniu būdu, išskyrus Prekių pristatymo išlaidas (kai nėra pasirenkamas Pardavėjo rekomenduojamas nemokamas Prekių perdavimo-priėmimo būdas) ar mokėjimo įstaigos taikomus įkainius už pinigų pavedimą.
  • Pirkėjo užsakymas pradedamas vykdyti ir prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti tik po to kai Pardavėjas gauna patvirtinimą apie Pirkėjo mokėjimą.
  • Už Prekes El. Parduotuvėje atsiskaitoma šiais būdais:
    • ElParduotuvėje integruota elektroninė bankininkystė (Neopay). Sudarius Sutartį ir pasirinkus šį atsiskaitymo būdą, pasirenkama viena iš el. bankininkystės sistemų, prie kurios prisijungus sugeneruojamas mokėjimas. Pirkėjas mokėjimą atlieka nedelsiant. Atsiskaitymui taikomi pasirinktos mokėjimo įstaigos įkainiai. Užsakymas pradedamas vykdyti tik po apmokėjimo gavimo.
    • Banko pavedimu. Pasirinkus šį apmokėjimo būdą, Pirkėjo el. paštu išsiunčiama išankstinė sąskaita už Prekes, kuri turi būti apmokama ne vėliau kaip per 2 darbo dienas po jos gavimo. Mokėjimo paskirties lauke nurodomas patvirtinto užsakymo numeris ir kiti mokėjimo pavedimui įvykdyti būtini duomenys. Užsakymas pradedamas vykdyti tik po apmokėjimo gavimo. Laiku neapmokėjus išankstinės sąskaitos, Sutartis gali būti anuliuojama.
  • Sąskaita faktūra po Sutarties sudarymo pateikiama Pirkėjo užsakyme nurodytu elektroninio pašto adresu ir/ar kartu su kitais Prekes lydinčiais dokumentais Prekių perdavimo-priėmimo metu Pardavėjo nuožiūra.
  1. PREKIŲ PRISTATYMAS
  • Prekės pristatomos Lietuvoje.
  • Pirkėjas pasirenka prekių pristatymo būdą iš El. Parduotuvėje nurodytų variantų. Prekės gali būti pristatytos:

4.2.1. - Prekes Pirkėjo nurodytu adresu pristato Pardavėjo atstovas (kurjeris ar pan.);

4.2.2. - Prekės pristatomos Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu esančiame paštomato terminale;

4.2.3. - Užsakytos Prekės išduodamos STERNTALER parduotuvėse:

  • Vilniuje: PC „AKROPOLIS“, Ozo g. 25, Parduotuvė „Sterntaler“, Rygos alėja 165
    I -Vl 10.00 - 22.00
  • Vilniuje: PC „OGMIOS MIESTAS”, Verkių g. 29, parduotuvė „Sterntaler“
    I - VI 10.00 - 20.00
    VII 10:00 - 18:00  
  • Kaune: PC „AKROPOLIS“, Karaliaus Mindaugo 49, IIIa. Karmelitų al. 41, parduotuvė „Sterntaler“
    I - VII 10.00 - 21.00
  • Klaipėdoje: PC „AKROPOLIS", Taikos pr. 61, parduotuvė „Sterntaler“, Rusų al. 195
    I - VI 10,00 - 21.00
  • Prekė Pirkėjui pristatoma ir perduodama Pirkėjo nurodytu adresu. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats arba užsakyme nurodyti prekes priimančio asmens Tuo atveju, kai Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos bei perduotos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  • Jeigu Prekių perdavimo-priėmimo terminas individuliai nėra nurodomas patvirtintame užsakyme, Prekės pristatomos ar paruošiamos atsiėmimui Pardavėjo parduotuvėje per 1-7 darbo dienas. Terminas pradedamas skaičiuoti kitą darbo dieną po apmokėjimo už Prekes gavimo dienos.
  • Pirkėjui pasirinkus Prekių atsiėmimą Pardavėjo parduotuvėje ir atsiskaičius už prekes El. Parduotuvėje, Prekes atsiimti galima darbo dienomis nuo pirmadienio iki penktadienio, jei užsakytos Prekės yra konkrečioje Pirkėjo pasirinktoje parduotuvėje.
  • Pirkėjui pasirinkus Prekių pristatymą per Pardavėjo atstovą, Prekių pristatymo laikas su Pirkėju suderinamas iš anksto. Apie paruoštas atsiėmimui Prekes Pardavėjo parduotuvėje ar paštomato terminale Pirkėjas informuojamas telefonu ar el. paštu. Prekės Pardavėjo parduotuvėje atsiimamos per 2 darbo dienas nuo Pirkėjo informavimo dienos, paštomato terminale – per paštomato terminalo taisyklėse nustatytus terminus.
  • Prekių atsiėmimas Pardavėjo parduotuvėje yra nemokamas, todėl Pardavėjas rekomenduoja būtent šį Prekių atsiėmimo būdą. Prekių pristatymo per Pardavėjo atstovus ir Prekių pristatymo paštomato terminaluose įkainiai ir apmokėjimo tvarka nurodomi El. Parduotuvėje, Pirkėjui formuojant užsakymą ar Pardavėjui pristatymo paslaugas teikiančių atstovų interneto svetainėse.
  • Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamumo, jei Prekės pristatomos užsakyme nurodytu adresu, suderintu laiku ir/ar Pirkėjo nurodytam gavėjui. Pirkėjui užsakyme nurodžius klaidingą Prekių pristatymo (perdavimo-priėmimo) informaciją, Pirkėjas privalo atlyginti Pardavėjo patirtas Prekių pristatymo (perdavimo-priėmimo) išlaidas.
  • Prekių pristatymo terminai yra preliminarūs. Pardavėjas tik sudaro galimybę Pirkėjui pasinaudoti savo atstovų, teikiančių profesionalias kurjerio (pašto), paštomato terminalo paslaugas, tačiau neprisiima atsakomybės už netinkamą tokių paslaugų suteikimą, t.y. neatsako už pristatymo terminų praleidimą.
  • Prekių pristatymo terminas nebus laikomas pažeistu, jei po Sutarties sudarymo paaiškėtų, kad Pardavėjas neturi Pirkėjo užsakytų Prekių, tačiau apie tai iš anksto praneštų Pirkėjui ir susitartų dėl kito tinkamo Prekių pristatymo termino. Tais atvejais, jei po Sutarties sudarymo paaiškėtų, kad Pardavėjas nebegali įvykdyti užsakymo, Pardavėjas turi teisę nutraukti Sutartį, grąžindamas Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
  • Priimdamas prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą. Nustačius Prekių siuntos pakuotės pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimo, Pirkėjas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti siuntą pristačiusio asmens (kurjerio) pateiktose formose. Tokiu atveju laikoma, kad Prekės pristatytos pažeistoje pakuotėje, tačiau Prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas ir prekių pristatymas yra atliktas tinkamai.
  • Prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjus transportavimo pažeidimų Prekių siuntos pakuotėje, ir dėl to atsirado Prekių nekomplektiškumo, kokybės, asortimento trūkumų ar kitų Prekių užsakymo atitikties trūkumų, Pirkėjas privalo nedelsiant apie tokius trūkumus pažymėti Prekes lydinčiuose dokumentuose ir nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas pranešti Pardavėjui.
  • Prekes lydinčiuose dokumentuose nepažymėjus aukščiau nurodytų Prekių ar Sutarties vykdymo trūkumų, vėliau Pirkėjo pretenzijos nepriimamos, jei tokie trūkumai galėjo būti nustatyti Prekių perdavimo-priėmimo metu.
  • Pirkėjui pastebėjus Prekių nekomplektiškumo, kokybės, asortimento trūkumų ar kitų Prekių užsakymo atitikties trūkumų, Pirkėjas privalo nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas, apie tokius trūkumus pranešti Pardavėjui.
  • Jei Prekės nepristatomos laiku, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 1 (vieną) darbo dieną apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas negali reikšti Pardavėjui reikalavimų dėl Prekių pavėluoto pristatymo.
  • Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jei Prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių. Pardavėjui dėl tokių priežasčių gražinta Prekės nebus pakartotinai siunčiama Pirkėjui iki Pirkėjas neapmokės papildomų pristatymo išlaidų.
  1. SUTARTIES ATSISAKYMAS (PREKIŲ GRĄŽINIMAS)
  • Pirkėjas-vartotojas turi teisę per 14 dienų nuo Prekių perdavimo-priėmimo dienos atsisakyti Sutarties (grąžinti Prekes), el. paštu grazinimai@sterntaler.ltpateikdamas Sutarties atsisakymo formą (rasite čia), grąžindamas nustatytus reikalavimus atitinkančias Prekes ir pateikdamas Prekių pirkimą patvirtinančius Pardavėjo išduotus dokumentus.
  • Pirkėjas (vartotojas) nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie Sutarties atsisakymą pateikimo dienos privalo grąžinti Prekes Pardavėjui. Prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui ir Pardavėjo nėra kompensuojamos.
  • Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie Sutarties atsisakymą gavimo dienos grąžina Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus tokiu būdu, kokiu Pirkėjas sumokėjo už Prekes į tą pačią sąskaitą iš kurios buvo apmokėta už Prekes. Prekių pristatymo išlaidos Pirkėjui nekompensuojamos ir negrąžinamos.
  • Pirkėjas (vartotojas) gali pasinaudoti aukščiau nurodyta teise atsisakyti Sutarties (grąžinti Prekes) tik tuo atveju, jeigu Prekės nebuvo naudotos, nėra sugadintos, neturi dėvėjimo ar nusidėvėjimo požymių, Prekių išvaizda nėra pasikeitusi (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).
  • Grąžinamos Prekės privalo būti pilnai sukomplektuotos, Prekių originali pakuotė privalo būti nesugadinta (išskyrus tiek, kiek buvo būtina Prekę apžiūrėti), švari, geros prekinės išvaizdos. Šiame punkte nurodyti reikalavimai netaikytini grąžinamai nekokybiškai Prekei (išskyrus Prekės sugadinimą).
  • Pardavėjas pasilieka teisę nepriimti Pirkėjo (vartotojo) grąžinamų Prekių ir negrąžinti pinigų, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau nurodytų Prekių grąžinimo sąlygų (reikalavimų). Pirkėjas neturi teisės atsisakyti Sutarties ir tais atvejais, kai dėl supakuotų Prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo, yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
  • Prekės keičiamos aukščiau nurodytu būdu ir sąlygomis, t.y. Taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais atsisakius Sutarties dėl konkrečių Prekių (grąžinus Prekes) ir Taisyklėse nustatyta tvarka sudarius Sutartį dėl naujų Prekių.
  • Dalis kokybiškų prekių, negali būti grąžinamos, kurios yra nurodytos „Mažmeninės prekybos taisyklėse“, patvirtintose LR Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697.

 

  1. PREKIŲ GARANTIJA IR NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS
  • Parduodamų Prekių savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. El. Parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamų elektroninių prietaisų ypatybių ar kitų techninių priežasčių̨, taip pat atsižvelgiant į protingai galimus išvaizdos neatitikimus.
  • Jei Prekių aprašymuose nėra nurodytas Pardavėjo/Prekių gamintojo suteiktas garantijos terminas, Prekėms taikomi įstatyminiai garantiniai terminai – 24 mėn. Pardavėjo/Prekių gamintojo suteikta Prekių garantija (sąlygos), Prekių naudojimo sąlygos nurodomos (detalizuojamos) Pirkėjui išduotose Prekių gamintojo garantiniuose dokumentuose ir/ar Prekių etiketėse.
  • Pardavėjas garantinio termino metu el. paštu grazinimai@sterntaler.ltgavęs Pirkėjo rašytinį prašymą dėl nekokybiškų Prekių grąžinimo (privalo būti pridedami Prekių įsigijimo dokumentai, nuotraukos įrodančios Prekių nekokybiškumą/trūkumus) ir įsitikinęs Prekių nekokybiškumu, įsipareigoja priimti Pirkėjo grąžinamas nekokybiškas Prekes ir, Pirkėjo pasirinkimu, pakeisti analogiškomis tinkamos kokybės Prekėmis, grąžinti už Prekes sumokėtus pinigus ar esant gamintojo garantijai, pašalinti Prekių trūkumus (Pirkėjo pasirinkimu).
  • Esant pagrįstam Pirkėjo prašymui, šalys susitaria dėl grąžinamų nekokybiškų Prekių pristatymo būdo ir vienos iš aukščiau, 6.3 punkte, nurodytų Pirkėjo pasirinkimo teisių įgyvendinimo. Prekės Pirkėjo sąskaita gali būti grąžinamos Taisyklėse nurodytose Pardavėjo parduotuvėse ar Pardavėjo savo sąskaita atsiimamos Pirkėjo rašytiniame prašyme nurodytu adresu.
  • Pirkėjas negali pasinaudoti Prekių garantija dėl mažareikšmių Prekių trūkumų, o taip pat tais atvejais, jei kartu su Preke nepateikia pirkimo ir garantinių dokumentų (jei tokie buvo išduoti). Prekių garantija negalioja, jei Prekių trūkumai atsiranda pažeidus Prekių naudojimo sąlygas, kitas garantines sąlygas, įskaitant, bet neapsiribojant, jei trūkumai atsiranda ne dėl įprastinio Prekių naudojimo (sulaužant, suplėšant Prekes, nesilaikant Prekių priežiūros ar eksploatacijos reikalavimų ir t.t.).
  • Prekių, kurioms galioja gamintojo garantiniai įsipareigojimai dėl trūkumų šalinimo, trūkumų šalinimas atliekamas Pardavėjo nurodytuose gamintojų atstovybėse, apie kuriuos Pirkėjas informuojamas Prekių perdavimo Pirkėjui metu ar išankstinio pranešimo apie atsiradusius Prekių trūkumus metu.
  1. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
  • Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai atsiranda dėl to, kad Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Taisyklėmis ir (arba) pirkimo-pardavimo sąlygomis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
  • Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius, nebent teisės aktai numato kitaip.
  • Pardavėjas neatsako už pirkimo-pardavimo sutarties nevykdymą ir (arba) prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės ar dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo metu ir negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui (force majeure aplinkybės). Jei nurodytos aplinkybės trunka ilgiau kaip 1 mėnesį, šalys tarpusavio susitarimu gali nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį.
  1. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
  • Parduotuvėje pateikiama informacija: Taisyklės, informacija apie Pardavėją, siūlomas Prekes bei jų savybes, Pirkėjo teisės atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties įgyvendinimo tvarka, Pardavėjo teikiamos prekės priežiūros paslaugos bei garantijos ir pan. laikoma pateikta Pirkėjui raštu.
  • Taisyklėms ir pirkimo-pardavimo sutarčiai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
  • Pardavėjas gali bet kuriuo metu perleisti savo teises ir pareigas, kylančias iš šių Taisyklių tretiesiems asmenims be Pirkėjo sutikimo ir jam apie tai nepranešęs.
  • Visi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo kilę nesutarimai dėl Taisyklių yra sprendžiami derybų keliu. Šalims neišsprendus ginčo derybų būdu per 14 dienų, ginčai galutinai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
  • Pirkėjas-vartotojas prašymą ir (arba) skundą dėl El. Parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 1466, el. paštu tarnyba@vvtat.lt, interneto svetainėje vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, pasiekiamoje adresu http://ec.europa.eu/odr/, bet prieš tai, kaip numato taikomi teisės aktai, Pirkėjas turi kreiptis į Pardavėją. Ši sąlyga Pirkėjams – verslininkams netaikoma.

 

Norų sąrašas Meniu 0 0 €
Į viršų